Veelgestelde vragen Uw zorgspecialist
Om u nog beter van dienst te zijn hebben wij de meest gestelde vragen aan onze klantenservice desk verzameld en beantwoord voor u. Mocht uw vraag hier niet worden beantwoord, dan kan u altijd een mail sturen naar onze klantenservice. Of kies voor een van de andere contactmogelijkheden die vermeld staan op onze contactpagina.
Producten en betalen |
Bezorging en retouren |
Feedback en geschillen |
![]() |
Heeft u op- of aanmerkingen voor ons of bent u ergens ontevreden over? |
![]() |
Waar kan ik een review over jullie dienstverlening schrijven? |
![]() |
Ik heb een klacht, maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu? |
Antwoorden: Producten en betalen |
|
|
Hoe kan ik betalen bij Uw Zorgspecialist? De webshops van Uw Zorgspecialist maakt gebruik van de gerenommeerde payment provider Buckaroo. Hierdoor kunnen wij u een groot aantal opties aanbieden voor het veilig betalen in onze webshops. U heeft bij ons de keus uit:
|
|
|
|
|
Antwoorden: Bezorging en retouren |
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling? Uw Zorgspecialist verzendt alle bestellingen boven de €50,- GRATIS naar u toe. Bij bestellingen onder de €50,- betaalt u €6,95 op de totale bestelling. Ga terug naar begin |
Wie bezorgt mijn order? Uw Zorgspecialist werkt voor de bezorging van bestellingen samen met Sendcloud. Alle pakketjes worden geleverd door PostNL en DPD Ga terug naar begin |
Wat moet ik doen wanneer mijn zending beschadigd aankomt? Het kan wel eens gebeuren dat een order in het bezorgingstraject beschadigd wordt. Wanneer u merkt dat uw order defect is aangekomen, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens kantooruren op telefoonnummer 073 - 369 03 04, of via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling. Ga terug naar begin |
|
Hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retour sturen? Als u niet tevreden bent over het door u ontvangen product kan u zonder problemen uw order ruilen. Uw Loophulp maakt gebruik van een bedenktermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na aflevering. Ga terug naar begin |
|
Hoe gaat Uw Zorgspecialist om met de kosten voor het terugzenden van een order? Retouren bij Uw-zorgspecialist is voor eigen rekening. Het is belangrijk dat u uw retourzending eerst heeft aangemeld bij ons, alvorens u de order terugstuurt. Wanneer u uw order terugstuurt zonder tussenkomst van ons, kunt u geen beroep meer doen op onze gratis retourservice. Ga terug naar begin |
Hoe lang duurt het voordat het geld van een geannuleerde order weer op mijn rekening staat? Wanneer u uw order annuleert of retouneert streven wij ernaar om het geld zo snel mogelijk te crediteren. In de meeste gevallen zal dit ongeveer 4 dagen duren na afhandeling van de retour. Soms kan dit proces iets langer duren, echter zal u nooit langer dan 14 dagen hoeven wachten voor wij dit proces hebben afgehandeld. In de meeste gevallen zullen wij op dezelfde manier crediteren als uw betaalwijze. Dus, wanneer u betaald heeft met iDeal zal het geld gecrediteerd worden op uw rekening, wanneer u betaald heeft met creditcard, zal het bedrag gecrediteerd worden op uw creditcard. Afhankelijk van uw betaalwijze bij ons en uw bank, zal het bedrag binnen enkele dagen na afhandeling van onze creditering zichtbaar worden bij u. Ga terug naar begin |
Antwoorden: Feedback en geschillen |
Heeft u op- of aanmerkingen voor ons of bent u ergens ontevreden over? Bij Uw Zorgspecialist proberen we elke dag te groeien door onze klanten met een glimlach te adviseren en helpen. Echter zijn er altijd verbeterpunten voor onze webshop en onze service. Wanneer u iets mist op onze webshop, of u bent niet helemaal tevreden over onze dienstverlening, wij horen het graag! Onze medewerkers staan u graag te woord. In de sectie contact vindt u alle opties om contact met ons op te nemen. Ga terug naar begin |
Waar kan ik een review over jullie dienstverlening schrijven? Wij bij Uw Zorgspecialist geloven heilig in transparantie. Hierdoor verzamelen wij echte reviews bij onze onafhankelijk partner Kiyoh. Wij nodigen u dan ook van harte uit om een review te schrijven over onze dienstverlening. U kunt onze persoonlijke website HIER vinden. Ga terug naar begin |
Ik heb een klacht, maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu? Als u het niet eens wordt met ons, kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Webshop van de Stichting Geschillencommissie. Omdat wij aangesloten zijn bij het Webshop Keurmerk zullen zij uw klacht onderzoeken en trachten het probleem op te lossen. U kunt enkel deze weg inslaan wanneer u al eerder contact heeft opgenomen met de webshop in een eerdere poging om het geschil op te lossen. Voor het melden van een geschil moet u het formulier invullen op de website van het Webshop Keurmerk. U vindt deze HIER. Webshop Keurmerk neemt uw klacht alleen in behandeling wanneer aanstonds duidelijk is dat uw rechten geschonden zijn dan wel wanneer uw klacht dienaangaande vragen oproept. Indien direct duidelijk is dat uw klacht onterecht is (uw conclusie of standpunt bijvoorbeeld in strijd is met de wet of het recht) zal u dat worden medegedeeld. Indien dat niet het geval is zal de betreffende webshop alsdan om uitleg worden verzocht en eventueel worden aangespoord de klacht alsnog naar behoren op te lossen. Ga terug naar begin |